Kampanie Ads (Adwords)
PAKIET START
200 zł OBSŁUGA
300 zł budżet
PAKIET BRĄZOWY
400 zł OBSŁUGA
750 zł budżet
PAKIET SREBRNY
550 zł OBSŁUGA
1500 zł budżet
PAKIET ZŁOTY
700 zł OBSŁUGA
2500 zł budżet
Umowa tylko na okres 3 miesięcy
Nasza firma posiada następujące certyfikaty Google Ads które są potwierdzone zdanymi egzaminami:
- reklama w sieci wyszukiwania
- certyfikat Google Analytics
- reklama w sieci reklamowej
- reklama w Zakupach Google
- reklama mobilna
- reklama wideo
Odpowiednie ustawienie kampanii ADS polega na tym by być wyżej od konkurencji przy jednocześnie mniejszej stawce za kliknięcie. Nasza firma dzięki sporemu doświadczeniu potrafi dobrać najbardziej skuteczne frazy, ustawić odpowiednie teksty reklamowe oraz na bieżąco monitorować skuteczność kampanii.
Dzięki profesjonalnym narzędziom klient otrzymuje od nas zestawienie które pokazują ilość wejść na stronę poprzez frazy kluczowe, ilość czasu jaki użytkownik spędził na witrynie, informację czy klient wykonał połączenie telefoniczne bądź też wysłał zapytanie poprzez formularz kontaktowy.
Analizując te wszystkie informacje dokonujemy zmian optymalizacyjnych kampanii wybierając tylko te najskuteczniejsze rozwiązania. Działając w ten sposób nasz kontrahent widzi rosnącą skuteczność kampanii za podobną lub mniejszą stawkę za kliknięcie.
Przewaga kampanii ADS nad tradycyjnym pozycjonowaniem:
- Błyskawiczny rezultat – w momencie uruchomienia kampanii, klient natychmiast widzi efekty i swoją firmę na samej górze wyników wyszukiwań
- Wydatki pod kontrolą – to reklamodawca ustala kwotę jaką chce wydać w okresie miesiąca czy dnia na reklamę. W każdym momencie można te stawki zwiększyć lub zmniejszyć wedle uznania. Klient nie jest związany z naszą firmą żadną długoterminową umową dlatego kampania nie niesie za sobą żadnego ryzyka utraty płynności finansowej.
- Lokalizacja kampanii – jest to olbrzymi atut kampanii ADS, dzięki tej opcji mamy możliwość ustawić by np. reklama firmy posiadającej restauracje na rynku w Krakowie wyświetlała się tylko osobom, które właśnie znajdują się na rynku w Krakowie. Taka optymalizacja sprawia bardzo wysoką konwersję, czyli praktycznie każde kliknięcie kończy się wizytą klienta w restauracji.
- Elastyczność – Zarówno klient jak i my analizujemy skuteczność kampanii, jeśli coś idzie nie tak w każdym momencie możemy zmieniać frazy, termin ich wyświetlania oraz lokalizację. Jest to też idealne wyjście np. podczas wakacji, niedziel niehandlowych czy nadmiaru zleceń – kampania ADS umożliwia zastopowanie wyświetlania w każdym momencie.
- Moc Kampanii ADS – Posiadasz w swojej ofercie produkt w dobrej cenie i dużej ilości, chcesz by szukające osoby jak najszybciej dotarły do Twojej oferty, tutaj również kampania ADS to bardzo dobry wybór.